Inhoud
Vervolgtraining: Omgaan met alle klanten d.m.v. DISC - voor syndici (6u)
Tijdens de workshop ‘Vlot connecteren en omgaan met alle klanten d.m.v. DISC’ kreeg u inzicht in het DISC-model. Als bemiddelaar leerde u verschillende gedragsstijlen herkennen, en uzelf vervolgens aanpassen aan de stijl van een potentiële verkoper om hem makkelijker te overtuigen. Als syndicus kon DISC u helpen om gesprekken met eigenaars vlotter te voeren, en makkelijker een compromis of consensus met hen te bereiken.
DISC is een krachtige communicatietool en de basis is gelegd.
Deze vervolgtraining frist uw kennis op aan de hand van een aantal oefeningen. De 4 verschillende gedragsstijlen: rood, geel, groen en blauw, maar ook ieders voorkeurstijl komen kort nog eens aan bod.
Daarna gaan we in groep verder aan de slag met eigen cases: we gaan in op succesmomenten waarbij u de gedragsstijl kon inschatten en hoe u het aanpakte. Hoe kunnen moeilijke gesprekken toch positief worden aangegaan?
Tot slot gaan we over naar rollenspelen waarin onderhoud door de syndicus centraal staan.
Kortom: een boeiende en praktische uitdieping waarbij lichaamstaal en interactie van groot belang zijn.
Voorwaarde: u volgde reeds de opleiding 'Vlot connecteren en omgaan met alle klanten d.m.v. DISC'
Doelgroepen
- Vastgoedbeheerders
- Bedienden
- BIV-stagiairs
- Bedrijfsvastgoed