Anders leven en anders wonen in 2020: dit wil uw klant!

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Anders leven en anders wonen in 2020: dit wil uw klant! (3u) Door een steeds sneller veranderende maatschappelijke context, veranderen ook de noden en verwachtingen van uw klant. In deze opleiding bekijken we welke demografische, maatschappelijke en technologische trends die noden doen veranderen en hoe u daar als bouwpromotor kan op inspelen. We staan stil bij trends als vergrijzing, klimaat en openbare ruimte, deel- en netwerkeconomie en de nood aan compacter en verstedelijkt wonen met o.a. kangoeroewonen). Aansluitend bekijken we hoe u de wensen van uw doelgroep kan onderzoeken. Hoe maakt u de connectie met uw klant om goed te begrijpen wat zij verwacht of nodig heeft? Welk type huis past bv. het best bij uw klant op basis van levensomstandigheden als werk en gezinssituatie? U maakt kennis met een aantal design- en vraagstellingstechnieken die ook u perfect kan toepassen: - Personae: maak een schets van uw klant, zodat je begrijpt wie hij of zij is - Empathy mapping: loop in de schoenen van uw klant, begrijp haar of zijn verwachtingen - Customer journey: onderzoek elk contact van uw klant met uw dienst of aanbod - Experience tour: leer uit de ervaringen van uw klant Na deze opleiding hebt u een beter zicht op de te verwachten trends en hoe u de daaruit veranderende noden kan onderzoeken bij uw potentiële klanten. Ook interessant voor vastgoedbemiddelaars die mee met hun klanten willen nadenken over een verbeterde dienstverlening.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Planning

Antwerpen
Vrijdag 11 Dec. 2020 - 14u00 - 17u00
3u Waai Jan Van Caneghem
Docenten
Commercieel.jpg
commercieel

32 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙