Inhoud
Google Analytics - deel 2: alles over SEA 6u)
In het tweede deel van de workshop SEO/SEA gaan we in op SEA (Search Engine Advertising).
Is je website nog niet makkelijk te vinden op het net? Of wil je extra opvallen bovenaan de zoekresultaten? Dan is het misschien tijd om je digitale marketingstrategie uit te breiden met een goede SEA.
Een goede digitale marketing is immers een mix van veel kanalen. En Google Ads kan een belangrijk kanaal zijn in die marketingmix. Het laat je namelijk toe om online te adverteren. Deze opleiding ontrafelt de mysteries van Google Ads en leert je hoe Ads kunnen bijdragen aan het succes van je website en kantoor. Maar hoe werkt het in de praktijk? We bekijken Google Ads van nabij en leren er vooral mee werken.
Volg ook zeker de opleiding rond SEO.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Vastgoedexperten
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
- Bedrijfsvastgoed
Leerdoelen
Na deze opleiding:
- 1. kan je je Google Ads-profiel beheren en de juiste koppelingen maken met Google Analytics, YouTube,...
- 2. weet je hoe je het best je zoekcampagnes opbouwt in het Google-netwerk
- 3. weet je hoe je activerende advertenties opmaakt
- 4. kan je rapporten opmaken zodat je inzicht krijgt in (het resultaat van) je campagnes.