BIV erkende uren: 3u
Inhoud
Maak van uw klanten ambassadeurs… (3u)
De beste reclame is mond-tot-mond reclame’, luidt het cliché. Maar hoe verkrijgt u als vastgoedkantoor dat kopers of verkopers lovend over u praten en u aanbevelen? Wat zijn de basisvoorwaarden om mond-tot-mond reclame in de vastgoedsector te stimuleren en welke technieken kunt u daarvoor gebruiken? En hoe verbetert u de uitstraling van uw kantoor in het straatbeeld, in de etalage en binnen in het kantoor? In deze opleiding leert u de kneepjes aan de hand van concrete voorbeelden. Het verhogen van de klantenbelevenis is een prachtig alternatief voor de klassieke reclame die door vastgoedmakelaars steeds kritischer bekeken wordt. Het is immers veel effectiever om je klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Die vertrouwen steeds meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Vastgoedexperten
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Competenties
In deze opleiding leert u:
- 1. hoe u via klantenbinding en klantenservice een winstgevende klantenrelatie opbouwt
- 2. hoe u via ‘customer relations management’ klantenrelaties in kaart brengt
- 3. hoe u mond-tot-mond reclame verkrijgt en stimuleert
- 4. hoe u meer présence krijgt buiten, aan en in het kantoor
- 5. de rol van uw persoonlijkheid en die van uw personeel bij klantenservice
- 6. waarom klantenservice een attitude moet worden, en geen doel op zich
- 7. de rol van social media, zoals bv. blogs en forums, bij mond-tot-mond reclame
Planning
Webinar
-
Dinsdag 02 Mrt. 2021 - 14u00 - 17u003u Peter Desmyttere
Deze opleiding gaat ook nog door op andere momenten.
-
Peter DesmytterePeter DesmytterePeter DesmytterePeter DesmytterePeter Desmyttere
Breng me op de hoogte wanneer er een plaats vrijkomt
Docenten

Peter Desmyttere
Desmyttere Marketingadvies