BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Customer journey voor de vastgoedmakelaar (6u)


Een succesvolle vastgoedmakelaar weet waar zijn klanten en prospects mee bezig zijn en hoe zij bediend willen worden. Om te kunnen voorspellen welke stappen klanten en prospects gaan nemen en hen te helpen bij hun keuzes, wordt de klantreis vastgelegd in een customer journey.


In deze opleiding leggen we gedetailleerd uit welke fasen u doorloopt bij het in kaart brengen van de customer journey en welke middelen ingezet kunnen worden om een optimale klantbeleving te realiseren.


Aan de hand van concrete voorbeelden leert u een methodiek hanteren die u hierbij helpt.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Competenties

Na deze opleiding:

  • 1. Weet u wat een klantenreis/customer journey betekent
  • 2. Kan u met de opgedane kennis een customer journey in kaart brengen
  • 3. Kan u de belangrijkste momenten van uw verkoop-en verhuurproces definiëren
  • 4. Weet u welke elementen u kan inzetten in welke fase van deze customer journey
  • 5. Weet u hoe u inzicht krijgt in de behoeften van uw klant
  • 6. Weet u welke communicatie u nodig heeft voor uw klant
  • 7. Kan u uw marketing en communicatie aanpassen aan de noden van uw klant

Planning

Webinar
Deze opleiding bestaat uit 2 cursusdelen:
  • Maandag 29 Nov. 2021 - 13u30 - 16u30
    3u Sarah Vandewoude
    Maandag 06 Dec. 2021 - 13u30 - 16u30
    3u Sarah Vandewoude
Commercieel.jpg
commercieel

13 opleidingen

Docenten

Anderen bekeken ook

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙