Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid (6u)

Het is geen prettige taak om ontevreden klanten of werknemers te woord te staan. Onze verdedigingsmechanismen treden snel in werking en bemoeilijken daardoor vaak een professionele aanpak. Nochtans zijn klachten waardevol en kunnen ze een belangrijke rol spelen in de evolutie van een organisatie.

In deze training onderzoeken we ontevredenheid en het belang van het aan de oppervlakte brengen van de klachten. We geven een aantal praktische tips om ontevreden klanten, collega's of medewerkers op een professionele manier te helpen.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Planning

Gent
Dinsdag 13 Jun. 2023 - 09u30 - 12u30
3u Stefaan Maes
Dinsdag 13 Jun. 2023 - 13u30 - 16u30
3u Stefaan Maes
Docenten
you-x-ventures-Oalh2MojUuk-unsplash.jpg
communicatie

34 opleidingen

Anderen bekeken ook

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙