Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid (6u)

Het is geen prettige taak om ontevreden klanten of werknemers te woord te staan. Onze verdedigingsmechanismen treden snel in werking en bemoeilijken daardoor vaak een professionele aanpak. Nochtans zijn klachten waardevol en kunnen ze een belangrijke rol spelen in de evolutie van een organisatie.

In deze training onderzoeken we ontevredenheid en het belang van het aan de oppervlakte brengen van de klachten. We geven een aantal praktische tips om ontevreden klanten, collega's of medewerkers op een professionele manier te helpen.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Planning

Webinar
Gent
Genk
Donderdag 22 Jun. 2023 - 09u30 - 12u30
3u Stefaan Maes
Donderdag 22 Jun. 2023 - 13u30 - 16u30
3u Stefaan Maes
Deze opleiding gaat ook nog door op andere momenten.

Breng me op de hoogte wanneer er een plaats vrijkomt

Gelieve een geldig e-mailadres in te geven
Docenten
you-x-ventures-Oalh2MojUuk-unsplash.jpg
communicatie

20 opleidingen

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙