Inhoud
20 must-have marketingtechnieken voor de vastgoedmakelaar samenbrengen in één communicatieplan (3u)
Communicatie en marketing strategisch aanpakken is een must om doelgericht en budgetvriendelijk te werken. Impulsieve of creatieve acties die snel resultaat moeten garanderen, zijn zeer moeilijk realiseerbaar.
Elk modern denkend vastgoedkantoor heeft daarom een mix van marketingacties nodig, die consistent en professioneel worden uitgevoerd en ook planmatig worden aangepakt. Resultaat: de korte-termijndruk op communicatie daalt terwijl de resultaten verbeteren en het rendement stijgt.
Tijdens deze workshop leren we je 20 online en offline marketingtechnieken die onmisbaar zijn voor de moderne vastgoedbemiddelaar en zijn kantoor. Daarna bekijken we hoe ze gemakkelijk worden ingepast in een communicatieplan.
De docent Lieven Van de Velde heeft al meer dan 20 jaar ervaring bij het begeleiden van KMO's en vastgoedprofessionals bij hun marketing- en communicatieacties.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Competenties
- Organisatiestrategie
- Communicatie- en marketingstrategie
- zich organiseren
- resultaatgericht zijn
- oplossingsgericht zijn