Klantgericht telefoneren

BIV erkende uren: 3u

Inhoud

Klantgericht telefoneren (6u)

Vandaag staat de klant meer dan ooit centraal. Wie telefonisch in contact staat met klanten moet deze dus een positieve ervaring kunnen meegeven.

Zoek uit wat de klant belangrijk vindt en versterk de emotionele band met je klant door je communicatie eraan aan te passen. Dat geldt zeker in de vastgoedsector waar een klant vaak niet enkel met jou in zee gaat om rationele beweegredenen, maar waar ook emoties hard kunnen meespelen.

Tijdens deze workshop leer je een professionele houding aan te nemen aan de telefoon via klantgerichte communicatie.

Komen o.a. aan bod:

  • De ideale structuur van een telefoongesprek voor inkomende- en uitgaande gesprekken
  • Basic phone skills
  • Wat als de klant onbereikbaar is?
  • Belang van het gebruik van de naam van de klant
  • De Do’s en don'ts in een klantgerichte houding aan de telefoon

Je leert het verschil maken in je communicatie met klanten door:

  • De ander mee te nemen in je verhaal en te overtuigen
  • Je communicatie aan te passen aan het profiel van de klant (gebaseerd op de persoonlijkheidsstijlen van Jung)
  • We oefenen samen op concrete immo-cases.

Doelgroepen

  • Vastgoedbemiddelaars
  • Vastgoedbeheerders
  • Vastgoedexperten
  • Vastgoedpromotoren
  • Bedienden
  • BIV-stagiairs

Planning

Webinar
Maandag 12 Jun. 2023 - 09u00 - 12u00
3u Stefaan Maes
Maandag 12 Jun. 2023 - 13u00 - 16u00
3u Stefaan Maes
Docenten
you-x-ventures-Oalh2MojUuk-unsplash.jpg
communicatie

34 opleidingen

Anderen bekeken ook

Er is een fout opgetreden. Probeer de pagina te herladen en opnieuw te proberen. Reload 🗙