BIV erkende uren:
3u
Reeds ingeschreven
Inhoud
Communicatie in een vastgoedkantoor: omgaan met conflicten en ontevredenheid (6u)
Het is geen prettige taak om ontevreden klanten of werknemers te woord te staan. Onze verdedigingsmechanismen treden snel in werking en bemoeilijken daardoor vaak een professionele aanpak. Nochtans zijn klachten waardevol en kunnen ze een belangrijke rol spelen in de evolutie van een organisatie.
In deze training onderzoeken we ontevredenheid en het belang van het aan de oppervlakte brengen van de klachten. We geven een aantal praktische tips om ontevreden klanten, collega's of medewerkers op een professionele manier te helpen.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Vastgoedexperten
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Planning
Webinar
Woensdag 16 Aug. 2023
- 09u30 - 12u30
3u
Stefaan Maes
Woensdag 16 Aug. 2023
- 13u30 - 16u30
3u
Stefaan Maes