Inhoud
Marketingstrategieën om (nieuwbouw)vastgoed sneller te verkopen (6u)
De verkoop van nieuwbouwvastgoed is als een kaartenhuisje in elkaar gevallen. Kopers worden afgeschrikt door de mogelijke verandering van 6% btw naar 21% btw, de rente staat veel hoger dan 3 jaar geleden en de bouwkosten zijn moeilijker in te schatten.
Als makelaar of ontwikkelaar is dat niet waarop je had gehoopt want jouw vastgoedproject mag er zijn.
Wat kan je vandaag doen om wél kopers aan te trekken? Wat is er belangrijk voor je communicatiestrategie in 2024? Wat zijn interessante trends? Van welke nieuwe technologische ontwikkelingen kan je gebruik maken?
Komen o.a. aan bod in deze opleiding:
- Hoe kan je je nieuwbouwproject succesvol in de markt zetten vanaf dag 1?
- Hoe kan je de koopredenering van de koper afstemmen op jouw specifieke project?
- Via welke marketingkanalen kan je warme kopers bereiken?
- Op welk type advertenties klikken mensen wel en niet?
- Hoe kan je videomarketing gebruiken om competitiever in de markt te staan?
- Welke elementen bevat een projectwebsite die sterk converteert?
- Hoe kan je leads automatisch opvolgen zodat je kans op verkoop vergroot?
- Hoe gebruik je e-mail marketing?
- Welke technologieën en CRM systemen gebruik je best?
Deze training wordt gegeven door Pieter De Malsche van Ledoux Media, een communicatie-/CRM-bureau, gespecialiseerd in vastgoedmarketing voor projectontwikkelaars en makelaars.
Extra: op het einde van de training ga je naar huis met advertentie-, website-, brochure- en e-mailtemplates waarmee je direct zelf aan de slag kan.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Vastgoedexperten
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Competenties
- Communicatie- en marketingstrategie
- Vertrouwensrelatie opbouwen
- Klantgericht zijn
- info verzamelen & verstrekken
- oplossingsgericht zijn