BIV erkende uren:
3u
Reeds ingeschreven
zomer
Inhoud
Van klacht naar compliment (6u)
Of het nu telefonisch is dan wel in real life, klachtenbehandeling is niet eenvoudig. Gesteund door Dr. Google denken nogal wat (ver)kopers en mede-eigenaars de wijsheid in pacht te hebben, ook al slaan ze de bal soms helemaal mis. Bovendien is hun mondigheid enorm toegenomen. Hoe weerleg je op een assertieve maar respectvolle manier argumenten die geen steek houden? Hoe ga je om met verbaal geweld van je klanten? Hoe maak je met andere woorden mooie kansen van lastige klachten?
Komen o.a. aan bod in deze training:
- professioneel omgaan met klachten
- assertief omgaan met mondige klanten die niet over de juiste informatie beschikken of de situatie niet juist inschatten
- weerleggen van argumenten als Dr Google het toch fout had
- omgaan met verbaal geweld
- (zonnig) klantvriendelijk blijven communiceren/telefoneren, ook bij (een regen) aan klachten
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Vastgoedexperten
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Competenties
- Klachtenbeheer
- Klantgericht zijn
- Assertief zijn
- Informatie interpreteren
- resultaatgericht zijn
Planning
Webinar
Vrijdag 30 Aug 2024
- 09u30 - 12u30
3u
Stijn Van Gestel
Vrijdag 30 Aug 2024
- 13u30 - 16u30
3u
Stijn Van Gestel