Inhoud
20 must-have marketingtechnieken voor de vastgoedprofessional in één communicatieplan (3u)
Communicatie en marketing strategisch aanpakken is een must om doelgericht en budgetvriendelijk te werken. Elk modern denkend vastgoedkantoor heeft daarom een mix van marketingacties nodig die niet alleen consistent en professioneel worden uitgevoerd maar ook planmatig worden aangepakt. Resultaat: de korte-termijndruk op communicatie daalt terwijl de resultaten verbeteren en het rendement stijgt.
Tijdens deze workshop bespreken we de onderdelen van een marketingplan en geven we tips bij concrete online en offline marketingtechnieken die onmisbaar zijn voor de moderne vastgoedbemiddelaar en zijn kantoor. Uiteraard bekijken we ook hoe gratis en betalende A.I. tools zoals ChatGPT of Microsoft CoPilot kunnen helpen en inspireren.
Docent Lieven Van de Velde heeft al meer dan 20 jaar ervaring in het begeleiden van KMO's en vastgoedprofessionals bij hun marketing- en communicatieacties.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Bedienden
- BIV-stagiairs